Pobierz bezpłatnie raport „Harvard Business Review Polska” i od razu korzystaj ze wskazówek, które pozwolą Ci sprzedawać więcej w mediach społecznościowych

W czasach, gdy wykorzystywanie mediów społecznościowych w sprzedaży staje się koniecznością, wciąż niewiele firm używa ich konsekwentnie i efektywnie, tak by maksymalizować swoje szanse sprzedażowe w tym kanale. Jak to zmienić? Jak wykorzystywać sprzedażowy potencjał mediów społecznościowych we właściwy sposób? Pobierz raport „Harvard Business Review Polska”:

  • poznaj zaskakujące wyniki badań,
  • przeczytaj interesujące studium przypadku prezesa Best Buy i zaczerpnij z jego doświadczeń,
  • zyskaj cenne wskazówki wspomagające sprzedaż i marketing w social mediach.

Chcesz zyskać więcej praktycznych wskazówek ułatwiających sprzedaż w social mediach? Potrzebujesz narzędzi, dzięki którym stworzysz i wdrożysz efektywną strategię social sellingu? Chcesz doskonalić swoje kompetencje w elitarnym gronie liderów sprzedaży?

Weź udział w konferencji biznesowej Harvard Business Review Polska „Sprzedaż konsultacyjna a nowe media” z udziałem gościa specjalnego Barbary Giamanco, uznanej ekspertki w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych na wszystkich etapach procesu sprzedażowego. Dowiedz się więcej: socialselling.hbrp.pl.

Pobranie raportu